||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 51522
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



پرسپولیس در بدترین دوران زندگی خود سال‌هاست حتی روی سکوی سوم هم نایستاده است. پرسپولیس ۵ سال تمام را بدون حضور روی سکو گذرانده تا بدترین زمان تاریخش را ثبت کند. اگر مسابقات باشگاه‌های تهران در سال‌های ۵۸ تا ۷۰ که لیگ برگزار نمی‌شد را محاسبه نکنیم، ادوار سرخ‌ها را باید این‌گونه بررسی کنیم:

۴۹ تا ۵۷؛

دوران ابتدایی، ۷ شرکت در لیگ با ۳ قهرمانی، ۳ دومی و یک حذف انضباطی که در واقع بدترین آمار این تیم محسوب می‌شود.

۵۸ تا ۶۵؛

دوران دوم، طی سال‌های ۵۸، ۶۰، ۶۱، ۶۲، ۶۳، ۶۴ و ۶۵ مسابقات تهران برگزار شد. پرسپولیس در سال ۶۴ به خاطر مسائل انضباطی از مسابقات حذف شد و سال ۶۳ هم همه مسابقات نیمه‌کاره ماند، سال ۶۲ هم یک باخت ۳ – صفر انضباطی پرسپولیس را به رتبه دوم رساند.

در این ۷ سال، پرسپولیس ۳ قهرمانی در سال‌های ۵۸، ۶۱ و ۶۵ و ۲ نایب‌قهرمانی در سال‌های ۶۰ و ۶۲ آورد؛ یعنی پرسپولیس هرگاه در مسابقات بود تنها یا اول بود یا دوم مگر آنکه به دلایلی خاص مثل رأی انضباطی برخلاف امر اتفاق رخ می‌داد.

۶۶ تا ۷۳؛

دوران سوم، طی سال‌های ۶۶، ۶۷، ۶۸، ۶۹ و ۷۰ مسابقات تهران را داشتیم. در سال‌های ۶۸ و ۷۰ به صورت توأمان لیگ هم داشتیم و در سال‌های ۷۱، ۷۲ و ۷۳ تنها لیگ را داشتیم. در این سال‌ها پرسپولیس در سال ۷۳ به علت مسائل انضباطی حذف شد، فینال لیگ دو گروهی ۷۱ را هم تنها در ضربات پنالتی باخت، به هر حال در ۹ عنوان مسابقه اصلی آنها قهرمان تهران سال‌های ۶۶، ۶۷، ۶۸ و ۶۹ و صاحب عنوان دوم لیگ ۶۸، تهران ۷۰، لیگ ۷۱ و لیگ ۷۲ و عنوان سومی لیگ ۷۰ شدند. برای اولین بار به صورت جدی پرسپولیس از عناوین اول و دوم دور افتاد!

۷۴ تا ۸۰؛

دوران چهارم شکوه ادامه‌دار… مسابقات لیگ در سال‌های ۷۴، ۷۵، ۷۶، ۷۷، ۷۸، ۷۹ و ۸۰ برگزار شد. پرسپولیس با هماهنگی فدراسیون سال ۷۶ را در لیگ شرکت نکرد چون ۸ ملی‌پوش داشت اما در ۶ لیگی که سرخ‌ها شرکت داشتند، قهرمان ۷۴، ۷۵، ‌۷۷، ۷۸و ۸۰ شدند و تنها یک بار نایب قهرمانی را به دست آوردند.

۸۱ تا ۸۶؛

دوران پنجم، تلخی‌ها شروع شد. از سال‌های ۸۱ تا ۸۶، پرسپولیس در ۶ سال تنها یک قهرمانی را به دست آورد و ۲ عنوان سوم، بقیه عناوین یک ‌چهارم، یک پنجم و یک نهم بود که تحقیرآمیز بود.

۸۷ تا امروز؛

دوران ششم، تلخی و تلخی… پرسپولیس در این مدت حتی یک بار هم بین ۳ تیم اول قرار نگرفته تا بدترین دورانش را بگذراند…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :